Monday, January 4, 2010

rehat kat hentian plus


oleh kerana aku dok kat jb
so highway
mmg lah satu tempat yg dah biase bagi kami
dari bukit beruntung sampailah senai
aku memang kalau balik kg
lalu highway aje...

tapi skrg lalu highway best
lebih selesa
pagi tadi aku berenti kat hentian machap
pagi2 da kuar rumah
mmg kebaynakan hentian plus ni dah canggih
ada escalator, pakai aircond lagi
kebersihan mmg tiptop
da macam kat mana aje
cantik pulak tu deco nye

nak solat pun selesa
ruang luas...
aku sukekan perubahan positif ni

dari segi bab makan pulak
pun best
harga tak tinggi mencanak macam dulu2
harga mungkin mahal sikit je dari luar
sedap2 pulak tu... i likeee...
kalau singgah RnR dah tak perlu nak pk nak cari makan susah2
choice byk, even nasi campur pun sedap...

ha, lelebih aku puji ni
tp mmg aku suke
especially tentang bab kebersihan yg tiada tolok banding
cehwah....


pagi tadi di hentian machap arah utara~

12 comments:

Aidi-Safuan said...

ade esclator kat rnr???biar betik?!
kat mane nih?

intan izani said...

aidi,
kat machap, pagoh
ada escalator...
canggih tau....
siap econ lagi...

zaza said...

kak, ni hentian plus punye eh...
bkn machap tmpt bas2 brenti tu kan??
sbb seingt zaza tmpt nk solat kt situ langsung xsistematik n sempit...

eh itu yong peng ke machap eh???
opss...kompius2...

kalo btul ade perubahan...alhamdulillah..ni yg nk blk jb selalu...hehe

intan izani said...

zaza,
haah hentian plus tau
kat lebuhraya utara-selatan
bukan stesen bas
mmg best...

fashah84 said...

ni memang aku sokong sgt..
skrg plus dah byk buat perubahan..
aku pun kalo berhenti antara machap @ pagoh..
yg paling best tempat solat sgt selesa..
x ler mcm kat dlm klcc tu..
x menarik lgsung..

intan izani said...

fazee,
betul3
temapt solat macam tradisional
mmg cun... selesa..
seronok je singgah
semangat lebey..hehehe

Mohd Hafizd said...

hmm..dolu2 machap tuh bnyk lalat kan..skng tak sure lah...

nseb bek ade blik aircond..

kt rnr sg perak arah utara pon ade escalator...hihi

pak long said...

salam ..kawe minat buih tu...

Cik Wanie said...

owh akk duk jb yer,
hurm,
nanti kalau wanie g jb,
blh lah jumpa kan...
hihihihihihi...

rindu nak minum teh tarik tue,
tapi x leh minum,
huk huk huk

intan izani said...

hafizd,
tu dulu
skrg mmg dah canggih sgt dah...

intan izani said...

paklong,
kesitu pulak hang eh
;)

intan izani said...

wanie,
umah family kat jb
dok skrg kat kl
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...