Thursday, January 7, 2010

utm skudai-tempat jatuh lagikan dikenang


biasenye kalau balik jb
kalau da ruang waktu dan kelapangan
hubby mesti ajak g utm
mengimbau kenangan dulu2

minggu lepas masa balik jb
g jugak taman u
kebetulan nak cuci gambar
jauh kami cuci gambar
dari rawang ke jb
kebetulan, plus; kami yakin kualiti kat sana

singgah jusco, giant tmn u
mcm dah takde tempat lain
tapi hubby suke sgt nak g sana
mengenang zaman muda katanya
padahal tak samapi 2 tahun pun tinggalkan utm

siap masuk kolej 10
minum air kat situ
jauh ke dalam semata2 nak lepaskan rindu kat kolej dia
alahaiii
sape sini budak kolej 10?
mesti pernah tgk muke hubby aku
sebab muke dia lain dari yg lain
macam shah rukh khan
*senyum lebar

biaselah bile dah meningkat usia
zaman belajar pun mule dikenang
setakat ni utm masih macam dulu
takde perubahan struktur bgnan pun...

tapi aku suke deco utm
siap ada rusa lagi
masa bercinta dulu
hubby ada mms gambar rusa
so bile g utm tgk rusa
teringat pic hubby bg...
sanggup turun motor nak amik gambar ngan rusa
semata2 nak bg kat awek
cehwah.... ni la pic tu... comel
rusa tu comel... ;)



kat tmn u
byk tempat cendol sedap
so bile g taman u
boleh pekene cendol
yummy...

aritu dlm kenangan
makan cendol dan mi rebus
lepas beli dvd avatar yg clear

itu saje nak kongsi..
utm-upm
kelantan-johor
walaupun jauh kami berada
Allah tetap menemukan kami...
;)

13 comments:

ezzati said...

syoknyeee..U aku jauh..uhukss

Didi Nadhirah said...

rindu utm.....sy KTR...kolej 10 kolej laki lagi satu nun jauh di belakang sana heheheh

sukiminna said...

hoho..korang sume rindu..tapi ak dah boring ler lak..lama duk utm..tapi bila da abes nnt mesti aku rindu balik kat utm..haha

intan izani said...

zati,
jauh kat oversea ke?

intan izani said...

didi,
oh ktr eh
tau jugak
;)

intan izani said...

suki,
skrg ko boring
nanti sure rindu
tambah pulak ko lama kat sana

black_mel said...

owh...percintaan di ipt smpai ke jinjang pelamin..

intan izani said...

blackmel,
syukur ke hadrat Ilahi
;)

fashah84 said...

kalo dah jodoh x ke mana..lari hujung dunia pun ko meati kawen ngan kamarul gak..hehehe

mcm sedap je aku tgok menu2 yg ko mkn kat utm tu..lg2 cendol...nyum2..intan,ade air klapa tu sape yg minum?...kalo bleh ko ngan marul jgn minum air kelapa ngan tebu yer..nenek aku pesn x elok minum air kelapa kalo ko nk ngandung cepatler kan...ni kira advise percuma dr seorg teman hehe

intan izani said...

fazee,
alu jarang minum air kelapa
tapi laki aku suke sgt
laki pun tak elok minum eh?

en_me said...

dvd avatar dah clear.. leh copycat bg me? ekeke

intan izani said...

enme...
hehe
baik cari kat kedai aje
sume pun dah clear
hiks...
sebelum beli wajib try dulu
;)

fashah84 said...

laki pun x elok minum kelapa intan..nanti aku citer...bila kita jupe kat fb...sbb ni kira P&C..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...