Sunday, February 7, 2010

boleh pulak dia sms lagi..menyampah tau....


'awak, sy br putus ngan bf sy smlm,sdh la'

ada ke patut ex-gf hubby aku bg msg camtu
sejak kawen ada byk gak sms dia bg kat hubby
hubby tak balas
taknak buka ruang utk kecurangan
hati manusia kan..
mcm kata pakar motivasi mana2 pun
jgn sesekali buka peluang utk org ke3
tp pernah dulu aku yg balas
saje je nk tgk sejauhmana minah tu nk menggatal
dulu dia ckp tensen teringat kat hubby
ape lah motif dia..
nak jadi bini no 2 ke...??

walhal,die dah tahu hubby dah kawen
ape punye pempuan
tak malu ke...
dah sah2 hubby syg giler kat aku
;p

8 comments:

ezzati said...

uiikss..hati2 tu..bkn leh caye sgt kan..:) ..Hope yg terbaik utk korang..

Mohd Hafizd said...

hmm.... sedih pon ade.. geram pon ade..

kak intan call ler n ckp baek2 suh jgn kaco hubby...

kalo kaco gak, akak pukol die..hihi

=)

Daddy and ibu to Alia Kaiyisah said...

ohh. kena start hati2 intan. kalau boleh elakkan dr terima sms lg. bak kata awk, jangan buka ruang untuk kecurangan. hati orang, kita tak tau, kan.

wan fahmi said...

kan senang kalau tukar no. ke? prevent is better than cure..so, tidaklah buka ruang utk org ke-3.btl x?

black_mel said...

gila bayang la tu...minah tu x reti ker nak jaga hati org lain..pkr hati dia jer...

Didi Nadhirah said...

tukar no phone ur hubby

intan izani said...

korang,
bukan taknak tukar no phone
tp dia yg dpt no phone ni sendiri
tukar pun rasenye no point

lagipun no phone ni
susah tukar
hubby keje
byk contact lain tau no ni
plus, ni bil punye
bukan no prepaid

above all that,
i yakin dgn hubby
kalau hubby nak curang
tak perlu dgn ex dia
i lagi comel,baik hati dan pandai jaga hubby ai... plus,i rajin masak
;p

fashah84 said...

intan...

apa yg penting kepercayaan korang berdua..kalo saling mempercayai InsyaAllah..lgpun btul ko ckp..ko pandai msk,org di sana tu x tentu lg...:-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...