Thursday, February 11, 2010

esok daku balik kelantan


oleh kerana internet
laju macam siput babi

tak dpt la aku nak update byk kali
malas rasenye
nak upload gambar pun satu hal
boleh sampai 20minit 1 gambar

dpt la blogwalk sikit
ada few blog yg mmg rajin singgah sini
aku balas kunjungan..
yg lain2 tu sikit2 je aku dtg
malas rasenya
sbb nak loading blog org lain
kemain lambat lagi
mmg boleh hilang sabar
cehh..ayat mcm ape je kan..

esok aku balik kelantan
insyaAllah tolak pagi2
dulu selalu balik malam
tapi sebenarnye balik malam menyeksa diri
sebbnya mengantuk tahap gaban
mmg aku ngan hubby tukar2 pemandu
tapi aku ni jenis pesen
kalau dah tido dalam kete
dah tak boleh bgn2
wlaaupun tibe turn aku
aku tetap tido
so,hubby la kene bawak..hahaha
tu yg hubby menyampah sgt tu
so keputusannya baliksiang
kompem aku mata terbuntang je..

singgah ump jap amik adik ipar
so balik bertiga
tak boleh i nak manja2 ngan hubby
heheh,gurau je...

sape2 cuti kat kelantan raya cina ni
ai balik pasir mas....
seminggu kat sana
so aku akan bersiaran la seminggu la kat sana...
kat kelantan makanan murah...
tapi aku kene dgr oghe kecek bhs kelate 
sepanjang seminggu ni...
malam ni kene twist lidah sikit..
;p

9 comments:

ezzati said...

balik kelantan gak sokkkkkkk..heeee

fashah84 said...

wah...sronok dpt blik kg yer...esok ptg aku pun nk blik johor ni...sronok ler ko ade 2 kg..aku kg cik abg aku jln kaki pun sampai..skankang kera je ngan umah aku...hahahaha

mizzyN said...

alo intanizani, citer pasal bali. beli air asia pegi balik dalam RM80 mcm tu (rasanyale). tapi tak termasuk airport tax dalam Rupiah150,000 - bersamaan 55.50. Semua sekali dalam rm135 la.

kat bali antara bulan januari ke april low season org datang jadi boleh dapat murah penginapan dan sewa kereta. pendek kata semua kena tawar menawar. kalau nak tau lebih banyak boleh tgk kawan i punya blog sbb dia pun pegi bali haritu. http://zaranfamily.blogspot.com/search/label/Bali%20trip.

Org sana suka up kan harga pada orang luar lagi2 penjual jalanan. Jadi pada i asalkan rasa murah daripada malaysia beli je la, kalau mahal tinggalkan je kedai tu. lagi satu makanan agak mahal dan sekali makan tengah hari biasa pun dah jadi dalam RM15 sekepala (nasi + air).

apa lagi nak tanya silakan?

kami kat sana drive sendiri keta suzuki karimon manual - sehari sewa dalam rm62 dan minyak untuk dua hari boleh isi RM55 (full tank). tapi penunggang motor sana tak makan saman langsung,main redah aje. alhamdulilalah sampai malaysia kembali.

black_mel said...

wah...ok..jalan elok2.....bwk keta elok2...slmt hari raya,,,

Liza said...

have a safe trip! selamat bercuti!

Mohd Hafizd said...

blik kg gakkk

syaf said...

wah sonok balik klantan ye...hati2 disane

cikTi said...

oo,.

kak ore klate eh.

cikti pon ore klate gk.

shahdiana said...

WAH..WAH...SERONOK DIA...LAMA TAK DAPAT JALAN2 SEBAB KE BIZIAN SKET...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...