Tuesday, February 2, 2010

jom minum coconut shake


malam tadi
hubby dok buat coconut shake
kebetulan beli kelapa muda
3 biji = rm5
ceh, siap gtau harga

so ptg semalam beli aiskrim
pastu dok buat coconut shake
 

mesti ramai yg dah biasa buat
tapi aku pas kahwin baru jumpe benda ni
sebelum ni tak pernah pun
kat kelate je femes benda ni

jom cube>>

fazee,
sesekali minum air kelapa takpe kan?
hehe... ;p

8 comments:

black_mel said...

wah...sedapnya...ais krim jenama king..sundae..sedap2....

fashah84 said...

intan..

hahahaha..ms baru nk buka update ko ni aku dah geleng kepala dulu..tp bila baca smp akhir update ni lg gelak besar...sbb ko dah bleh baca isi hati aku x stuju ek..hahahaha
lawak btul...minumler kak..skali skala jer tau...tp nmpak sedap ler...

intan izani said...

blackmel,
haah sedap kan...

intan izani said...

fazee,
laki aku ni nak sgt buat
takpelah
lepaskan gian
;p

NiSa said...

sedap. panas2 ni minum coconut shake mmg sedap.

kai said...

wah sedap nyee..
dlu time dok kat melaka slalu gak ahh minum coconut shake nie..
kalo gi pasar malam kt teluk mas..
hu hu hu...
sedap kalo di letak ice cream...

intan izani said...

Nisa,
haah time panas terik
mmg syiokkk

intan izani said...

kai,
tak pernah lak jumpe sebelum ni
tahu kat kelate je femes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...