Saturday, March 20, 2010

movie review-percy jackson & the lightning thief


movie ni masih ditayangkan kat wayang
bg aku citer ni boleh lah tahan
nak kata best dan gempak sgt tu takde lah sgt
tapi not bad afterall
mmg takde cacat cela
cume mungkin citer ni pendek sgt kot
tu yg aku rasa cam tak sampai kepuasannya

hubby aku suke pulak
hubby dah dua kali layan citer ni
tgk kat lappy aje
bg aku utk tgk sekali tu ok lah
tapi kebykan org punye review citer ni best
takde lagi yg kata citer ni bosan
so,  worth to watch ;p

2 comments:

Pocket said...

pocket tgk dah,
tp bg pocket..
mcm template pun ada gak..
hero ada sidekicks,
hero kena masuk skolah,
hero tak pernah tahu sblum ni kater dia special..

oh sungguh template :D

fashah84 said...

hehe..mmg rajin btul kwn aku sorang ni buat review filem..;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...