Wednesday, March 3, 2010

Qaseh 2 bulan


dah 2 bulan lebih dah anak buah aku ni
dah pandai senyum

mata bulat betul
paling lawak
bile melalak
ibu aku ngiringkan die tido sambil tepuk2 belakang
nnti die buat muke sedih sambil jebik
adoiii... lawak betul tgk mcm tu
siap tersedu2 

kalau kepanasan melalak tak ingat dunia
kemain kuat lagi..
sampi ilang suara..
*panas sangat sampai kene tanggal baju si kecik ni*

*kat restoran riverside masa sambut birthday adikku last week*

anak buah aku ni manja ngan ibu aku
maklumlah first cucu..
ditimang2 kannya
kang aku dpt anak
mak aku dah tak kose nak melayan
heheh....

update: sebenarnye dah 2 bulan lebih pun nak masuk 3 bulan

12 comments:

syaf said...

alamak bestnye
teringat kat anak buah plak nie

sasha* said...

ni anak buah sulung ke?

RaMa2UnGU said...

waaa.tute tomel tul baby tu...ibunya ni baru abis pntg la yek..ooo...

heeee..blajo2 la ambik pnglamn ada baby seblom ada baby sndri..hehehe

black_mel said...

wahh..dh 2 bln dah??dh besar dah dia..comel2..

Arjuna Qaseh said...

adeh.
geram tgk

Irtiyah said...

salam.

wahhh sayangnya makcik kat cucu tu..

intan izani said...

syaf,
kalau rindu g jenguk2 eh
;p

sasha,
haah anak buah 1st

intan izani said...

rama2ungu,
hehe
takde hal jaga baby
sbb mmg suke budak2
;p

black mel,
comel kan?
kalau dia jaga lagi comel,
mata die besar betul
heheh

intan izani said...

AQ,
best kan tgk budak kecik
nak peluk cium je kan

irtiyah,
mmg sayang betul mak kita kat baby akak

Wanita Itu said...

ala comeinya :)

Liza said...

sgt sgt comel, geram sungguh!

fashah84 said...

alahai...
cutenye Qaseh...
manja btul ngan mak ko yer intan..
nanti ank ko pun same gak ler...
kasih nenek pada cucu ni mn ade tandingan&bandingan..;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...