Thursday, April 15, 2010

hada labo & simply siti


semalam bace kat blog ceera dgn redmummy
tentang produk hada labo ni
produk penjagaan kulit dari jepun
aku pun try la buat research sikit pasal produk ni


antara produk die adalah lotion ni
lotion die merupakan lotion yg paling laris di jepunn
terjual seetiap 4 saat tu
cube kita bayangkan betapa lakunya tu
tapi bukanlah lotion tangan, lotion tu utk muka
and aku rasa kegunaannya  lebih kepada cam toner
walaupun aku ni mmg takde maknenye nak pakai toner2 ni
aku just pakai pencuci je
tapi sejak akhir2 ni rasa macam nak melawa lak
sampai pening hubby dok melayan kerenah bini die ni
nak beli itu ini.. ;p

so bila usha punya usha
mmg aku dah teringin sangat nak beli ni
mende ni jual exclusively kat guardian je kot
harga pun murah less than rm50
berbaloi la kan kalau dah kulit cam artis jepun
lembut dan mulus n boleh pakai ngan pencuci muka lain
so aku mmg nak cube ni
tak sabar nak beli...


lagi satu benda yg aku nak beli simply siti nya produk
saje nak tgk2 barang siti
beli lipstick die pun ok
kot2 jadi cantik cam siti
kulit die pun mulus habis
jeles aii... ;p

11 comments:

farenova said...

mcm best je hadalabo ni, nak trylah ) hehehe cepat je terpengaruh saya ni

intan izani said...

farenova,
sy ni pun cepat je terpengaruh
tu yg nak beli
hehe

izzahfarhana said...

sama la kak sy pun nak try hadalabo ng simplycity.muke org japan gebu2 aihhh

intan izani said...

izzah,
jom2 kita jadi cantik cam org jepun
;p

yott said...

mahal x harga produk siti ni..

intan izani said...

yott,
tak taulah
tapi katanya
range harga between
18-200
so, berpatutan la kot kan..

sasha* said...

tp halal tak u produk jepun tu?i ada gak tgk kt tv iklan dia.

intan izani said...

sasha,
rasenye halal la
sebab die macam gune produk semulajadi
agak nye lah
tapi tak sure la sbnrnya
;p

sofie said...

sebelum guna pasti kan dulu bahan apa yg diletakkan nye.....

:)

DeeDee said...

nnt dh pakai boleh buat review kt blog.. :)

fashah84 said...

halal x hada labo ni..produk jepun byk pakai uri baby...bleh nk pakai tp be make sure bahan ape yg masuk kat dlm produk tu..;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...