Monday, May 17, 2010

lamanya dah tak makan asam pedas.....


lama dah tak pekene asam pedas ni
mana taknya hubby tak pandai nak cube lauk2 baru ni
kat rumah die tak pernah masak benda ni
so aku jarang masak
pas kawen baru sekali dua je masak lauk ni...

tapi oleh kerana aku dah rasa teringin sgt ni
ptg ni aku tetap nak masak
lapar ni...
;p

4 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

dah siap masak...
hantaQ sket kat umah budak gebu eh

hehehhehe

sasha* said...

feveret i tp kazaa tak suka haha

intan izani said...

yanie,
hehe
agak2 hantar pos boleh tak?

intan izani said...

sasha,
tulah, i pun sama
tapi hubby i makan jugak..
;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...