Tuesday, May 18, 2010

movie review- the crazies


lama dah aku tak wat movie review...
....filem ni masih di wayang kalau tak silap
tapi aku sedut je kat tenet
mana tahu ada yg tertanya2 cerita ape ni

personally, trend cerita ni dah basi
sebuah kampung diserang virus dan ada watak utama
yg selamat.. tapi seluruh kampung habis
macam tulah lebih kurang
hero mmg femes
tapi aku tak tau nama die...hehe

aku tak recommend sgt utk tgk citer ni
tapi kalau dah takde filem
bole juga layan.. 
dari 10, aku rate 6, not bad la kan..
;p

4 comments:

Anne M. said...

MESTI CITER BUNUH-BUNUH..
XNAK LAH..
DAH LA DUK UMAH SORANG2..
DENGAR BUNYI CICAK PON LEH CUAKK

intan izani said...

anne,
hehehe
mmg pun nama pun virus pembunuh
jgn tgk kalo penakut
;p

Lepat Pisang said...

Hm,bolehlah layan cite kalau dah boring..he..he..nice review kak..thankz sudi lawat blog lepat yer..tq

~wAniE~ said...

dh tgok..sakit jiwa tgok cite nie..smpy rs nk kua dr panggung tu..tp d sbb kn rm10 wanie tahan gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...