Saturday, May 15, 2010

piala thomas, bila malaysia kalah teruk.....

memang boleh kita katakan kekalahan teruk
mana taknya, satu set pun tak menang
bila tibe set kedua, pemain malaysia sume makin hilang semangat

rasa-rasanya kita semua leh nampak stamina pemain china
yang jauh lebih cergas banding kita
dan nampak mereka lebih fokus, dan lebih bersemangat
agak kecewa dengan datuk lee chong wei, sbb ingatkan die boleh menang
tapi sian sangat tgk muke die, lin dan dari awal lagi dah
nampak keyakinan dia, sengih je

jangkaan kita semua mmg betul
malaysia kalah 3-0 di tangan china
kalah teruk tu, sbb satu set pun tak menang... 
banyak sangat yg perlu dipelajari kalau nak rampas semula piala thomas akan dtg
yang penting cergas jangan malas

ape-apepun esok china bertemu indonesia
rata-rata ramai rakyat malaysia sokong indonesia
lagipun pemain indonesia mmg hebat-hebat belaka
especially taufik hidayat
semalam indonesia menang 3-1 bertemu jepun

main badminton boleh kurus
jom main badminton~
;p

8 comments:

Amanina said...

salah letak pemain mungkin salah satu faktornya. :)

intan izani said...

amanina,
betul jugak
patutnya hafiz jadi 2nd perseorangan kan..

black_mel said...

xde komen dh..kecewa jgk..

yott said...

bole nyanyi mcm ni jer lah :
...hatiku hancur mengenang PT..berkeping-keping jdnya..

Fitrihadi.com said...

memang nak sokong indonesia sebab china dah malukan malaysia hehehe malaysia boleh?? boleh cuba lagi kot :p

- - -
(Intan Izani) Bila Huruf F Je Ingat F*CK.. Cubalah Bila Huruf F ingat Fitrihadi.com ke? Adoiii

irahehe said...

tue r,kesian tengok muke datuk lee chong wei smlam..
walaupon lin dan tue hensem tapi die cam berlagak sket..benci tul..haha..

pasal yang indonesia lwn china,ira sokong indnsia sebb ade taufik hidayat!hehehe..

irahehe said...

lupe nak cakap,xsempat tengok hafiz maen smalam...ira suke die walaupon die maen cam xde prasaan.haha~

shazika said...

sedeynyerrr malaysia kalah..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...