Thursday, May 13, 2010

Piala Thomas: cayalah hafiz!


PEMAIN perseorangan negara, Hafiz Hashim memanjatkan kesyukuran selepas menewaskan perseorangan ketiga Denmark, Joachim Persson 21-12, 21-10 pada suku akhir Kejohanan Piala Thomas di Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur, malam tadi. Kemenangan Hafiz membolehkan Malaysia melakar kejayaan penting mengatasi Denmark 3-2, sekali gus mara ke saingan separuh akhir bertemu juara bertahan Piala Thomas, China, esok.

berdebar-debar semalam
tambhan pula tgk prestasi hafiz lawan jepun aritu mmg hampeh
dan macam org malas nak main
tapi bile hafiz menang straight set semalam
cayalah!..
jadi hero penyelamat....

agak2 cmne malaysia lawan china nanti
dengan jepun pun kalah... 
chaiyok2!!!

4 comments:

black_mel said...

hope kali ni malaysia juara..dh lama sangat x pegang piala thomas tu.

mama_iris said...

nurul percaya kalah dgn jepun hari tu 1 kesilapan tp sebagai Alarm yg kejutkan malaysia dr tidur.....

lawan china ok lg sbb peer to peer game.....

yg gerun tetap kalo jumpe indon....selalu kita kalah di tgn diorg...

ape2 pon.....caya la hafiz!

yott said...

nasib baik semalam menang
kalo x dah kena baling dng botol air mineral...hehe

irahehe said...

huaa..xsabar gile tgok msia lwan china..mesti sengit..

tapi peluang nk menang tue cam tipis jer..

kite same2 tengok..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...