Friday, May 28, 2010

saye suka makan roti.....

selalu stock roti sentiasa ada kat umah
kalau rasa nak diet, hanya makan roti gantikan nasi
kerana saya sangat suka roti
maka tak kesah kenyang dengan makan roti saja
tapi nasi itu pun sebenarnya mmg penting utk saya


sejak dari dulu, pilihan roti tentulah gardenia
lembut dan enak

semalam saya cube beli roti gardenia-butterscotch
alahai sedapnye tak terkata
sangat creamy,lembut dan sgt enak..


*pic: google*

ini sume gara-gara ibu saya yg buat laporan
katanya ketika cuba makan roti gardenia butterscotch itu
last week,  ibu saya cakap sedapnya bukan main
abg ipar saya pun begitu
mungkin juga kerana kami bertiga mmg penggemar susu
dan roti... kalau macam ayah saya
pandang sebelah mata pun tak kot
melainkan kita bakar roti tu dulu...
atau kita transform roti tu jadi benda lain...

so, sapa2 yg suka roti
boleh cuba...
sila jakun macam saya..
yg da biasa makan tu diam2 jela eh..
;p

tidak dibayar oleh gardenia...sekadar ikhlas berkongsi kenikmatan yg saya lalui malam tadi
bersama roti itu... rm4 saje... tak sabar rasenya nak perkenalkan pada abg ipar di kelantan kerana
saya pasti die juga sgt suka... ;p

9 comments:

M a W a D D a H said...

suka gak makan roti ni..lalala

maCy said...

roti tu sdp jgk kalo wt bekpas ni..hihi

yott said...

sy breakfast nasi lemak
demi membahgiakan hati ini..haha

[z@ck] said...

butterscotch kegemaranku juga..
=)

ieyka02 said...

roti nie mmg favvy..mkn 2 keping pn da knyang...:)

fashah84 said...

intan..

roti ni aku suka gak ngan yg satu lg,yg add ngan choc tu..selalu ade je roti ni dlm beg keje...senang,kalo lapo terus ngap..x payah sapu2 jem@butter pun dah sedap...yummyy!!!

black_mel said...

roti tu mmg sedap..tp xleh simpan lama..nnti bersemut...

sukiminna said...

wah intan .. aku pun ske roti ni..n ade lagi satu yg rasa cokelat tu.
aku panggil roti gardenia mewah, sebab dia kecik tp mahal dari yg pnjg tu..

klu beli sure xsmpi sehari dah abis kalu aku..hahaha

mimi said...

salam... singgah sini...
nak tumpang banner boleh...klu x keberatan..maaf...blog nie cantik kak mimi suka...
nie alamat banner k.mimi

http://mimi-moneyonline.blogspot.com/2010/05/banner-sahabat-kak-mimi.html

pilih kt bawah tu...semua pitc motor..unik sikit..
oh ya...ini lg satu ..kalau sudi dapat letak 1 pun syukur..thanks

http://img185.imageshack.us/img185/522/mimipunyer.png
~~huge kak mimi~~tqvm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...