Wednesday, May 5, 2010

suami toreh kemaluan isteri



 Suami peluk mangsa ketika sedia makanan tengah hari
 
MELAKA Bisikan suara jin yang memberitahu konon isterinya berzina dengan orang lain menyebabkan seorang suami menoreh kemaluan wanita malang itu dengan pisau pemotong sayur di rumah mereka di Taman Bertam Perdana, Pulau Gadong di sini kelmarin.

Semasa kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu, Hashimah Nong, 40, sedang bersiap-siap untuk memasak di dapur sebelum diserang oleh suaminya yang juga seorang anggota tentera dan berusia dalam lingkungan 40-an.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, mangsa tidak menyangka sama sekali suaminya yang tiba-tiba menerpa dari arah belakang itu bertindak menoreh kemaluannya dengan pisau.
Ekoran kejadian itu, mangsa rebah di lantai dapur dan lelaki berkenaan pula hanya berdiri di tepi mangsa dalam keadaan terpinga-pinga, katanya ketika ditemui di sini semalam.

kredit : kosmo.com.my

14 comments:

sasha* said...

eee gilenya.takutla mcm2 kes kn skrg

sI tEDI said...

dunia ini mcm2

Miss Annaz said...

sampainya hati si suami...skarang nie apa2 pun alasan semuanya suara dari langit...hasut iblis sebenarnya...

yott said...

haiyeiyee..
sakit la weei buat mcm tu
mental disorder kot

@}--niEra-- said...

gila kot suami dia tu..
eee...
seram jer...
cm rasa saket sgt2

~wAniE~ said...

issshhh gerun nyer....

farenova said...

adoii nak pengsan kalau membayangkan ...

black_mel said...

dh abis pk ker dia tu..isk3...

penaberkala said...

adoi,macam2
bila emosi menguasai diri

Liza said...

Ya Allah, ngilu baca briter nie

eyriqazz said...

fuhh..naya...dushh3..dunia zaman skang...

P/s :jika ada kelapangan,dijemput sertai contest hadiah birthday untuk puteri tersayang..

petisuara said...

takutnya..adoi..terase sakit..ingt bende 2 sayur ke nak ptong2

~..natakafisha..~ said...

sedey jerk...
apa nk jadi la dgn dunia skunk...
tatut lak rasa.. huhuuu

N@zihah said...

Huh???tiada benda lain ka dia nak toreh?kenapa tak di anggota lain selain kemaluan tu,aduhai..kemaluan tu laa super penting bagi pompuan..kejam kejam kejamm!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...