Monday, June 7, 2010

cerita ni memang terbaeekk arr...


addict giler okk
tak boleh nak ganjak dari depan tv
kul 8.30 -9.30
naseb baik ada teman addict
encik hubby pun minat sama...
hehe
*brilliant legacy aka shining inheritance*

;p

6 comments:

Irtiyah said...

Salam

cerita ni kelakar ke sedih ke... ?

sedang cari cerita korea atau cerita2 bersiri yang kelakar2

myz ramz said...

hilang mood nak tgk sebab dh alih bahasa...huhuhu...

intan izani said...

irtiyah,
citer ni sedih ada kelakar ada
tapi mmg kisah seorg perempuan yg teraniaya la
tapi citer nye tak lah heavy dan tak la penuh konflik sgt
easy brezzy je..
;p

intan izani said...

myz ramz,
tulah lemah sikit
tapi kalau dari mula tgk bhs cina
ok je jadinye
soundtrack tak lari pun
hehe

black_mel said...

tayang kat tv ker?xleh nk tgk..xde tv..

cha said...

i pun suka.skrg si laki tu dh mcm nk insaf sikit haha.

tp tak suka dia tuka bahasa korea tu :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...