Thursday, June 10, 2010

tiz zaqyah menggatal?

terkejut beruk aku baca kisah die ni
betul ke fitnah semata ni
sebab aku agak minat gak kat si tiz ni
rasa macam terkejut sgt la dgn khabar angin ni


korang rasa???
marilah kita jangan berburuk sangka dulu... ;p
 boleh bace kisah yang aku maksudkan tu kat >> sini 

5 comments:

black_mel said...

dia saja jer nak cari kawan lepak2 kot..suruh dia contact black_mel..pukul 4,5 pagi pun sanggup kuar..hehe..

shazika said...

biasala tu kak
orang dah glemer
takut la nak komen lebih2
sebab dia cun
saya suka dia dalam nur kasih


jgn segan ke laman sy yek
Pencuri seluar dalam sudah dicekup

Mr PenyuBiru said...

kita sama² tunggu je la nnt kesudahannya..

syaf said...

idok ler teman tahu ceritenyer...

Fitrihadi.com said...

a'ah tak tahu kisah sebenar camna..tgk tweet dia ok je..adess diam dulu ar..tanak kata apa2..lagipun umur kitorang sama.. ada can ar..hahaha :p


- - -
(Rahsia) Rumah & Teknologi Dalam Filem IRON MAN Yang Tak benar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...