Saturday, July 17, 2010

kejadian dunkin donut

*pic: google*

seorang awek sdg kelaparan sbb tak makan langsung dari pagi
tibe-tibe ternampak kedai dunkin donut

awek: (dlm hati) takpelah, dunkin pun dunkin jela, da lapau sgt ni

bile awek masuk dalam, setelah mencapai sebiji choc pudding
lalu membayar dgn sekeping not rm50

awek: takpe ke, mmg takde duit kecik la
cashier: kami takde duit pecah la kak (sambil membungkus donut)
awek: akak mmg takde duit (sambil mengassume diorg akan cari duit pecah)
cashier: takpelah kak, akak tak payah bayar, ambik je
awek: eh, mana boleh macam tu, takpelah, akak tak jadi amik la
cashier: eh akak, please ambik, sy belanja, sy ikhlas sgt-sgt... ambik la, nah!
awek: ehhh??? yeke ni? alahai... terima kaseh la ye
          (sambil tgk baju sendiri, nampak cam org kesian ke)

awek terus keluar keblurran... dan terus balik umah...
nak patah balik pecahkan duit, tapi sbb da kata ikhlas sgt2 tu
terus tak jadi...
mekaseh la adek ye...
sampai mati tak lupe ;)
cerita kat hubby, hubby pun pelik...
cute sgt kot muke aku... hahaha

7 comments:

penaberkala said...

waa, bestnya
murah rezeki betul
1 dalam 1000 kot cashier macam tuh

yott said...

baiknya hati cashier tu,
girl ke boy?

Syiqin said...

siyes x bleh tahan...haha
beiknya cahier tuu..rezki la tuu...^^

intan izani said...

pena,
tulah cam kesian gak kat die

intan izani said...

pena,
tulah cam kesian gak kat die

intan izani said...

yott,
agak2 boy ke girl? ;p

intan izani said...

shiqin,
tulah rezki donut free
heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...