Wednesday, August 18, 2010

ketika cinta bertasbih (spesial ramadan)

*pic: syok.org*

tentu ramai yg minat pada filem kcb ni
sebuah filem yg bagi aku mmg terbaek
penghayatan islam yg begitu syahdu dan menusuk jiwa
kisah cinta anna dan azam yg bole menitiskan airmata
dan keagungan cinta mereka kepada Allah

skrg ni ni negara seberang, filem kcb kini dijadikan drama bersiri
sefaham aku, ada 50 episod kesemuanya
kat indon masih ditayangkandan 
kat intenet, dah samapi episod 21

aku baru tgk 1 episod
sbb sayang nak tgk dulu, boleh gitu? hehe
kesinambungan kisah anna dan azam sbg suamisteri
seperti filem, drama ni pun byk pengajaran

aku gerenti best

4 comments:

Mak Su said...

x smpt tgk, asik kena tgk hagemaru jer... anak pegang remote, huhuhu

fashah84 said...

bestnyer..lepas baca update dr ko ni trus je aku layan citer ni kat youtube..dr ari tu lg dah cari tp x jupe..la ni senang hati dah jupe dah...episod pertama je dah menyentuh hati...

fiQfrozen said...

teringin gak nak tgk citer tuh..mcm best je..eh best ek?

dgr org ckp best

Mohd Hafizd said...

apa lagi..kene dload nih...hihi..

beto2..kalo best msti sayang nk tengok smpi abes..

smlm br abes tgk adamaya 2 episode akhir..sebab syg nk abeskna citer tuh..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...