Tuesday, August 31, 2010

Korean Drama: The Woman Who Still Want To Marry (2010)

*pic: dramacrazy.net*

aku tgh layan citer ni skrg
belum abis layan siri ketika cinta bertasbih
aku dah beralih arah
sebab KCB penuh dgn kesedihan dan kesakitan
itu nanti2 aku sambung

citer ni baru je tayang kat korea kot
tahun 2010 punye
menurut fahaman aku, citer ni sekuel pada drama yg lain
tapi aku tak pernah tgk
so, aku layan je yg ni

aku download je
baru tgk 2 episod
best jugak, eazy breezy je
takdelah tekanan bile tgk
yg penting heroin ngan hero cun
jalan citer pun sweet2 kelakar
;)

Sinopsis: This drama depicts lives of three women who are closing one chapter of their life and entering the next. Lee Shin Young (Park Jin Hee), Jung Da Jung (Uhm Ji Won) and Kim Boo Ki (Wang Bit Na) are three women in their 30s whose romantic relationships have faltered due to their career ambitions, but find themselves given a chance to make a fresh start.

8 comments:

irahehe said...

kak intan..citer nie best.kim bum comel!hahaa..

black_mel said...

xde kesempatan lagi nak download movie2 korea or jepun..terlalu bz skrng..rasa2 dah dekat 4 bulan x tgk citer korea or jepun...

13may said...

ok...no komen :D

intan izani said...

ira,
haah mmg best pun
hero cute ;)

intan izani said...

ira,
haah mmg best pun
hero cute ;)

intan izani said...

ira,
haah mmg best pun
hero cute ;)

fashah84 said...

aku setuju ko ckp citer KCb tu penuh ngan kesedihan..aku dh smp ep 18 xde yg happy...memnjg sedih plus konflik..naik menyamph plak aku...

intan izani said...

fazee,
tulah pasal kan
nyampah nau aku
buat jiwa aku tertekan aje
;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...