Saturday, August 14, 2010

menu ramadhan yang dah aku masak

harini dah hari ke 4 ramadhan
hari pertama ramadhan aku beli makanan kat bazar je
kat area rumah aku, ada dua bazar
bazar besar dgn bazar kecik
tapi aku suke bazar kecik, sbb org tak ramai
makanan pun nampak lebih menarik

hari first kami buke nasi lemak ayam rempah
ingat nak beli lauk je tapi sbb ramai sgt org
pakat beli apa2 yg takde org jela

hari 2,3 aku masak pulak
just beli kuih-kuih sikit

 roti jon, hubby yg masak, yummy (resipi)

 telur rebus berlado, tinggal sebiji sbb snap gambar pas mkn

 kari ikan, aku tak usik pun, hubby yg makan

daging goreng berkentang, feveret aku nih ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...