Friday, August 6, 2010

menu wajib di kelantan- coconut shake!


setiap kali balik kelate
menu wajib adalah coconut shake
sbb kat sana mmg femes ngan minuman ni
nape bende ni tak femes kat tmpat lain eh?

baru ni, kami singgah kedai mok su kat pasir mas
rasanye org pasir mas familiar ngan kedai makan ni
coconut shake kat situ menurut hubby
antara yg terbaek
 aku amik gelas kecik je, hubby amik gelas besarr
yummy!


5 comments:

zaza said...

yke..? ahad ni zaza nk kena ke kelantan.. kena try nih, mcm sedap giler je nengok.. huhu

Cik Shiqa said...

waaa ye ke.. ari tu g klantan x thu plak ada bnda ni.hehe sedap ny tgok

Mohd Hafizd said...

fuuhhhhhh.....sedap nyer..

kt laut tak dpt nih....

=)

Mohd Hafizd said...

fuuhhhhhh.....sedap nyer..

kt laut tak dpt nih....

=)

wachak said...

Dulu ada jual di pasar malam
Taman Baiduri, Cheras. Tak puas
minus sebab org tu jual guna cup
kertas yg kecik jer ... huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...