Tuesday, September 28, 2010

first time jumpe blogger in real


semalam, aku ada citer aku stay kat aloq staq
disebabkan entri tu akhirnya aku bertemu ngan sorg blogger ni
nisa namanya, first time tu jumpe
segan ai... dahla aku ni sempoi je dok bilik...
naik sampai ke bilik lagi si nisa ni
baik hati, ai pulak malas turun
sbb hubby g keje, so rasa macam patah kaki sorg2 kat sini
hehe... mekaseh le nisa.. susah2 je dtg...

tak sangka sudi jugak nisa singgah hotel intan stay tu
kalau panjang umur, intan dtg aloq staq ni
kita jumpe lagi ye...
semalam ingat nak amik gambar ngan nisa, 
tapi segan pulak, overr rasenye... ;p

2 comments:

°`° NiSa °`° said...

rugi kan kita x bergambar. biasa la, dua-dua segan. hehe

gnesop.com said...

best kan jumpa real.. biasa jumpa di alam maya.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...