Thursday, September 2, 2010

mana nak cari sampin raya?


masa g jalan tar aritu
sampin kat situ sume sama pesen
harga 1 rm90, beli dua rm100
pelik pulak harganya
tapi satupun hubby tak berkenan

*pic: google*

raya dah nak dekat tapi sampin lum jumpe
hujung minggu ni nak taknak kene cari jugak
almaklum la minggu depan dah raya
mana lah nak cari sampin comel2 eh?
jakel ada kot kan... aritu masa g jalan tar
jakel situ dah tutup sbb dah lewat malam..
bulan-bulan pose ni, nak g shopping tempat ramai org
tak selesa rasenye, bile sampai umah je
mule terbayang ais... hehe ;)

8 comments:

kak lailin said...

suami dgn anak2 akak beli kat kedai biasa je
dkt area rmh akak, takde jakel

LyNn HaMzAh said...

lynn pun tengah hadapi masalah yang sama gak nie...x jumpa lagi kain sampin yang berkenan utk mr. hubby...huhuhu...

black_mel said...

dah 9 tahun x pakai sampin..last pakai sampin masa sek asrama dulu..hehe..

intan izani said...

kak lailin,
kalau ada kedai jual sampin cantik2
best la, jakel pun kdg2 mahal kot

intan izani said...

lynn,
huhu
sama2 la kita mencari hujung minggu ni ye.. ;)

intan izani said...

bm,
setahun dua 3 kali je hubby pakai
;)

fashah84 said...

kalo nk murah+cantik kat mydin byk..ari tu teman adik pi beli...bwh RM30 jer,,,nk beli mahal2 pun kalo pakai sekali dua xde maknanyer...;-)

intan izani said...

fazee,
tapi hubby aku menggunakan konsep berbeza
biar beli puas hati boleh simpan lama
sampin nikah aritu pun beli kat jakel
agak mahal juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...