Wednesday, September 1, 2010

pengkomen tegar blog aku

terima kasih la pada sume yg masih sudi komen kat blog aku
walaupun blog ni kejap hidup kejap mati
sebab tuannye yg kadang2 rajin kdg2 malas

kak liza ngan blackmel mmg selalu jadi komentor top tiap bulan
mekaseh la byk2
ada jugak few blogger lain yg selalu komen
hafizd, fazee, yott.. etc
sorilah kalau aku tak komen balik
aku bace blog mereka, tapi aku komen pada tempat 
yg aku reti komen je
ada certain, tak tau nak tulis ape
takkan nak tulis no komen pulak kan..

kat bulan 8 ni masih ada nama arwah zaza
bulan ni dah takkan nampak nama dia ;(

sudi2 la komen blog aku eh
;)

7 comments:

@}--niEra-- said...

mesti la sudi nk komen =)

yott said...

x nak ke bg duit raya kat pengkomen2 ni? hehe..joke2

[z@ck] said...

sama-sama =)

black_mel said...

sama2...buat pertama kali setuju dgn yott....

Liza said...

i love reading your blog, sbb tu suka komen...

fashah84 said...

mestiler sudi komen lg...support ur blog 4 eva!!

en_me said...

u komen ai komen.. volleee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...