Sunday, October 31, 2010

Piala Malaysia 2010: Kelantan menang!!!

malam tadi teman hub layan piala Malaysia 2010

aku: abg sokong kelantan, ayg sokong n9 la eh
hub: mana boleh macam tu, sokong la kelate
aku: ok la... (kene paksa)

so, malam tadi aku sokong kelate
masa n9 dah gol satu, aku rasa cam kelate ada can lagi nak
bakar kerusi kat stadium tu...

rupenye takk, separuh masa kedua kelantan score dua goal
hubby bukan main happy
aku pun sama, biasalah hero kalah dulu...
lagipun goal n9 tu macam tak patut je
tapi goal kelantan tu mmg cun lah...
padan muka n9.. hehehe...

tahniah penyokong kelantan semua!!!
;)

2 comments:

penaberkala said...

tu pasal, 1 gol penalti yg mudah tuh tenggelam terus lepas adanya 2 golo cantik dan bergaya
sekaligus menidakkan kejuaraan N9 utk kali ini

puas hati tgk match semalam
berbaloi buat coverage di twitter mcm wartwan semalam,hak3

Liza said...

congrats!!! miss the game, kena keje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...