Friday, October 15, 2010

story hari ini


jam dah kul 5 ptg baru aku hegeh-hegeh nak update blog.
takpe, nanti malam hubby balik, ada jugak bahan die nak bace
kat blog merapu aku ni. 

tadi tghari hubby balik makan kat umah,
ingat kot die nak half day sebab malam tadi hubby mcm quite unwell,
ingat kot harini hub demam ke ape, rupenye balik tadi
die nak tukar baju, sbb pagi tadi hubby pakai t-shirt sbb ada kempen
apetah perodua buat, so nak tukar balik pakai uniform sbb rasa tak selesa.

so, around pukul 11 hub msg cakap nak makan kat umah,
normally jumaat mcm ni, die g masjid ngan member2 ofis hub
then makan afterwards, tapi harini aku lak kene ketung ketang masak utk hubby.
disebabkan malam tadi hub merajuk, harini aku masak special sikit.
walla, takde makne nye spesial, tapi hubby siap bertambah nasi ok.
suke la tu, bini masak sedap. 
terpaksa puji diri sendiri, dah takde orang nak puji kan. ;)

so, malam ni lauk dah takde, ptg ni hub ajak makan luar.
suke la sgt aku, aku kan giler makan, tu yg badan mcm dipam2.
takpe, nanti aku kurus la balik. (ntah bile agaknya)

esok pulak ada family day perodua buat, so ada mcm2 event
and hubby main futsal.
hubby ni dulu before kawen, mmg suke sgt main bola, kire teror la kan
tapi pas kawen, langsung tak main, aku ajak jogging pun malas.
ciss, tu yg aku dari kurus ke montel. mmg sah hubby aku puncanya.
takpelah, kata org janji hati bahagia, tapi bahagia kah kalau montel sgt??

ok, esok aku sambung story.
naseb la korang bace cerita takde gambar,
nak wat cmne, aku repeat sekali lagi, cable hilang,
card reader plak, tak leh read, lappy pulak takde bluetooth.

so ini la jadinye, korang bayangkan jela sendiri semua yg aku cerita eh. 

bye. ;)

7 comments:

Akma Azlin said...

Salam. I pun dah jadi montel. Segan je ngan kengkawan yg slim melim even dh anak 3

Liza said...

skrg nie mmg musim family day kan? byk company tgh organise the event

eiela said...

biasalah tuh kak, lepas kawin perut masing2 naik ke depan. hehe, dah mls nak berjoging.

Anem arnamee said...

Salam.

aloolo. biasalah,y penting maintain berblog:-p

Bb Hussain said...

intan kat rawang erk?

wachak said...

masak lauk per tu sampai bertambah2 nasi hub tu :P

en_me said...

layanns..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...