Sunday, November 14, 2010

live dari pasir mas

semalam kami sampai kelantan around kul 3
pagi tu bertolak dalam kul 7
kire cepat jugak sampai

sampai je sana, aku dok melepak jela kat rumah
letih kononnya, tapi hubs malam tu dah jalan dengan abg iparku
g rumah ayah angkat die...

pagi tadi aku baru start jalan2
ingat plan nak beli tudung dgn shawl
tapi hubs kata malam kang jalan g wakaf che yeh
suka je hati,tiap kali balik kelate mesti nak g wcy
kadang-kadang ronda-ronda tak beli ape pun
tapi kalau g wcy ni, stamina mau kuat sikit
sebab ramai orang, dan memang mandi peluh la
kami biasenye tak habis pusing pun
sebab penat sangat, sampai sesat-sesat

so tadi berjalan sekitar pasir mas aje le
aktiviti wajib, g gerai mak su
hubs lepas rindu makan mi celup dengan air kelapa ice cream
aku lak makan mi mamak aje...



nanti aku sambung stori mori ok... ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...