Friday, December 31, 2010

breakfast nasi lemak teh o


bukannya nasi lemak kopi o  mcam kat tv tu, tapi mmg bancuh teh o pun kat umah. beli je nasi lemak kat pasar tadi. mule-mule hubs suh buat nasi goreng, tapi rasa cam malas sangat nak masak nasi, sbb nasi mmg takde lebihan, so ajak hubs g pasar je cari barang basah, pastu tapau sekali nasi lemak.

 
 nasi lemak ayam goreng, mine.

nasi lemak sotong, hubs.

kesimpulan, tak sedap sgt, sbb sambal tak manis dan mcm tawar hebeh je. takpelah dah rezeki harini kan. so makan mmg half jek, hubs tukang abiskan.

8 comments:

cinonexcoreyan said...

salam..aii kak intan,=)..nmpk mcm sedap..nak sket..hihi

Bb Hussain said...

lamanya tak makan nasi lemak..rindu tul..tp apakan daya ..tgh diet ni..kena lupakan la..hehe

akira sendoh said...

dapnye intan..ish2..prt memulakan bunyinya..hehe..tgk mknan sume cam sdp..tp dpn mata..tak mo pon..huhuhu

intan izani said...

cinonex,
nah, tinggal bungkusan je..hehe

intan izani said...

bb,
rajin diet, i kalau diet pun
makan tetap makan, caittt

intan izani said...

akira,
baguslah depan mata takmo
tak lah tembam nanti

Fxysche Nas said...

susah nak cari sambal nasi lemak yg sgt2 sedap skrg ne.. =(
kesimpulnnye..buat sendiri lg sedap tp kena guna tenaga lebih! hehehehee

Gayahspears said...

Salam knai ya Intan Izani~
amboi sedapnyer..nak cket..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...