Thursday, December 2, 2010

trailer filem aku masih dara





berdasarkan trailer ni, rasanya cerita ni ada nilai murni di hujung cerita
tapi bile tgk poster dan mula-mula jaln cerita serta skripnya
rasa macam tak senonoh la sangat..
bakal ditayangkan 16 disember 2010 ni

9 comments:

yott said...

bkn main lg tajuk eh..

alienelliz said...

sekarang malaysia banyak buat cerita macam ni kan..hehe =) nanti nak tgk, cam sedih je tgk trailer tu..hehe

Irtiyah said...

Salam

Hero, sila jangan mati. Tak suka la babak berlebihan macam tu. Tak tonton kot.

intan izani said...

yott,
tulah tajuk tak leh blah

intan izani said...
This comment has been removed by the author.
penaberkala said...

uish, tajuk pun dah catchy,hak3
tp xtau la cinte ni camne kan
td baru pas tgk ngangkng
best yg amat, nak pecah perut duk gelak

intan izani said...

allienelliz,
tiru filem seberang kot
seksi seksa

intan izani said...

irtiyah,
tipikal storyline
hero nak kene bunuh
tapi sure selamat punye

intan izani said...

penaberkala,
ramai sgt kata citer ngangkung best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...