Thursday, January 27, 2011

menu simple di rumah


menu hujung minggu lepas. sebab gambar dah ada kat laptop, so letak jela. lagipun takde modal nak update blog. sian kawan-kawan dtg blog, takde update. perasan,. macam la ade org nak bace blog i ni. ^_^


 ikan siakap masak sweet sour, tp dah tak nampak dah ikan nye sbb diselimuti kuah, hehe.

sayur kailan kegemaran ramai. i suke kailan sbb tak pahit. 

masak dengan hubs. kalau die masak, mesti tanya. nak amik gambar tak? suh letak kat blog la tu. hehe. i pun ok aje. sebab i suke masak dan suke makan, so i suke letak gambar makanan kat sini. so, itu aje. ;p





6 comments:

kakngah said...

eh.. eh..
itu pinggan bunga kangkung kan??

intan izani said...

kak ngah,
yg mana satu, yg atas tu eh
itu pemberian arwah opah ;p
vintage kan.. hehe

ShaSha said...

just nk share..

org yg wat bisnes tanam kailan, dia xkan makan kailan. sbb menurut pak sedara... tanam kailan senang rugi sbb selalu kena serang serangga. So, diorg kena sembur racun sebanyak 3 kali sebelum dituai.

skang ni kalau akak nk beli sayur, pilih yg da lobang2, sbb yg cantik tu bahaya...

tapi kekadang teringin, bedal gak.hehehe... ;)

Liza said...

liza pun suka kailan, lagik2 ler kailan ikan masin...terbaek!

intan izani said...

sha sha,
yeke? cam scary je.. huhu

intan izani said...

liza,
haah kan, kailan ikan masinmmg best!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...