Thursday, January 6, 2011

pasar malam dekat rumah


semalam hubs ajak g pasar malam, so semalam gantung kuali. tak masak pun. bile cakap pasar malam hajat di hati nak makan laksa utara. sedapnye! 

i amik gambar dengan laju sebab malu. haha.


rangka ayam ni feveret hubs. kalau pergi pasar mesti nak beli tapi malam tadi hubs just beli benda cucuk-cucuk tu je. 

hubs beli nasi minyak, i plak plan nak beli laksa utara. tapi lastly, i yg terpaksa makan nasi minyak ni sebab hubs terjumpe stall kat bawah ni.

nasi dagang ori trengganu!! nama makanan tu buat hubs teruja. hubs mmg suke giler makan nasi dagang. tapi kat kl susah nak dapat yg super sedap macam mertua buat. so semalam bile nampak stall ni terus beli. pantang nampak nasi dagang terus nak beli. i tak pernah buat sebab i tak minat sgt nasi dagang.

cari buku agama untuk tambah pengetahuan agama. suami mithali kesayangan i.

laksa dilupakan. terpaksa makan nasi minyak pilihan hubs setelah nasi dagang mengatasi nafsu nak makan nasi minyak.

nasi dagang trengganu dipercayai bewarna putih tidak macam nasi dagang kelantan yang warna kelabu-kelabu sikit tu. i tahu tengok dlm rancangan masak-masak kat tv. ;p

6 comments:

cinonex coreyan said...

kak intan,nak sket..haha

::FAIZ FARISH:: said...

suka tgk pic 1st

intan izani said...

cinonex,
sila-sila... nah ;p

intan izani said...

faiz,
tq2.. ;)

wachak said...

wa pun suka nasi dagang terengganu dpd nasi dagang kelantan :)

blog-tips-kurus said...

o dior, love pasar malam Jengka (Sabtu) & Jln Kuching (Khamis)..(*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...