Tuesday, February 1, 2011

Dinner: nasi goreng seafood


semalam punye dinner. saje nak letak gambar je. tapi i kureng sikit seafood-seafood ni, hubs yang suke sgt seafood, kalau i lebih baik nasi goreng kampung aje. janji pedas. hehe.



lain orang lain resepinya. ada orang letak kupang la, isi ikan hancur la. i ni simple je. janji letak seafood ngan sos tiram jadik la tu kan. hehehe.


3 comments:

saleha said...

ehem..tgk udang tu jadi sedey la plak...senanye hari ni sy nk buat gulai udang...tpnyer td g beli udang je..sntan nyer xbeli...haha...pastu da mls nk trn bawah..so gmbr ini memberi sy idea utk buat ns goreng cfood jer...hehe..thanks intan..secara xsengaja nyer tlh memberi sy idea...:D

intan izani said...

hehe, lama dah tak buat gulai udang.. intan jarang-jarang beli seafood sebab tak berapa minat ;)

cinonex coreyan said...

cinonex tak makan udang..geli tengok kaki die yg banyk tuuu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...