Thursday, February 17, 2011

makan otak-otak tanpa henti


kesinambungan dari entri pergi rumah makcik kat KT, makcik i bagi bekalan seafood dengan otak-otak yg super banyak kat kami. terima kasih daun keladi, lepas ni boleh bagi lagi. hehe. balik umah terus rasa nak makan otak-otak tu, makcik i bekalkan dalam dua plastik besar otak-otak. puas hti makan sampai pengsan. hehe.


 sesi pembakaran otak-otak bermula. ^_^

 ni baru sikit ni. jenuh nak menunggu penuh bekas sebab proses pembakaran mengambil masa yg agak panjang. hehe.

 adikku yg rajin dalam bab bakar-membakar ni. ^_^

8 comments:

nabilah_2908 said...

kalau ada yg tolong bakarkan mmg best...

cuba kalau kita yg bakar...baru angkat...habis...mcm tkde kesudahan je kerja2 tu.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HANTU TETEK

intan izani said...

nabilah,
sbb tu kene tolong menolong ;p

illa said...

uiiihh..sedapnya ..feveret sy nie!! follow yer..jom tukar link!

Cik Wanie said...

rindu nak mkn otak2,
kat sini susah skit nak cari,
kalau ada pun x sedap sgt,
huhuhuhu

cinonex coreyan said...

cinonex datang jamu mata..kat sini mesti ada makan2..kenyanggggg =)

Liza said...

otak2 ni faveret my kids, mmg they all suka sgt

Bb Hussain said...

dah lamanya tak makan otak2..masa kat jb mmg selalu makan..huhu

muslim said...

perhhh..sdapni...lama xmkn benda alah ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...