Friday, March 18, 2011

ayam goreng crispy


konon nak wat ayam goreng crispy sekali tak cukup tepung daa.. sebab tu jadi mcm ni, tapi tetap sedap sebb rangup cume tak cukup tebal jela..hehe.. hubs la ni, i cakap tepung tak cukup, die cakap takpe, banyak lagi tepung tu...


pakai tepung rangup adabi, pastu i campur serbuk lada sikit bagi pedas. sedap oh kalau makan ayam crispy ni panas-panas. ;D

8 comments:

cinonex coreyan said...

datng sini ingin menjamu mate..sedapnye..bila la org tu nak blanje eak..hehe

Cik Wanie Ghani said...

walawei,
pepagi nampak gambaq ayam plak dah....
nie yg x suker nie,
huhuhuhuhu:P:P:P

mama iris said...

betul la...kalo goreng kunyit je kdg2 lemau gak...ada tepung2 ala2 kehepsi nih best sikit...

*selalu tegur2 dlm twitter je..hehehheh

Bro Fit said...

wah betul2 membuka selera..rasa nak gi makan kfc je...hihi

- Fitrihadi.com -

intan izani said...

cinonex,
kenelah dtg umhah..;p

intan izani said...

wanie,
suke makan ayam eh? kite suke jugak, tapi ayam menggemukkan..huhu

intan izani said...

mamam iris,
eh berjumpe pule di alam blog!hehehe

intan izani said...

fit,
bestnye kfc,lama dah tak pekene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...