Wednesday, March 16, 2011

dialog teka teki suamisteri


isteri: abg, sy ada 1 soalan teka teki nak bagi kat abg ni
suami: ape die? *penuh semangat*
isteri: perkataan ape yg paling femes yang bermula dengan huruf f dan berakhir dgn huruf k selepas f*ck.
suami: food?
isteri: itu akhir dengan huruf d. cepat teka lagi
suami: tak tahu pulak
isteri: kalau abg dpt jawab, sy urut bahu abg yg paling best dlm dunia sampai hilang lenguh, heheh. *gelak syaiton sbb tahu suami takkan dpt jawab*
suami: bagi clue la.
isteri: eh, mana bleh pulak.... perkataan ni femes kat seluruh dunia, abg pun selalu sebut perkataan ni. abg hidup dengan benda ni. hampir semua org sebut perkataan ni setiap hari. 
suami: yeke? abg pun ke? ape die eh?
isteri: kawan-kawan abg pun sebut perkataan ni, semua org hidup ada benda ni.
suami: *buat muke pelik*
isteri: surrender??
suami: *angguk*
isteri: FACEBOOK la!!!!
suami: eh, itu dah banyak huruf, ingatkan 4 huruf macam f*ck
isteri: sy tak cakap pun 4 huruf?
suami: heheheheh... *gelak kambing*

cepat teka suami, awek, bini korang pulak!! ;)

4 comments:

nur anis said...

huhu..saya pun ingat 4 huruf jugak..penat fikir..

Amyna said...

hehehe!!
Di awal soalan, dia sudah trick minda ya dengan perkataan Fuck. Myna juga ingat 4 huruf... huhuhu!

okeh nanti Mr.A balik nak cuba teka teki dengan Mr.A... jeng3x.

Anonymous said...

kelakar la...

saleha said...

blk je kje hr jumaat lps..hb terus bg teka teki ni kt sy..n die jwb sndr..sbb hb dh tahu sy th jwpnnyer.....mane hb sy th teka teki ni?die bace fb @blog intan jgk ke?hhahahha...lupe nk tanye hb....adei...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...