Tuesday, March 22, 2011

hot air balloon fiesta, putrajaya


sabtu lepas, jalan ke mines and then pegi pesta belon putrajaya. masalahnye mana hot air balloonnye?? belon biase adalah, i g situ nak tgk belon banyak-banyak, setakat g tgk orang jual-jual watpe. buang masa betul. grrrrrr. tapi i rasa sebab cuaca kot, sebab time tu gelap dan hujan. entahlah, i pun tak tahu, takkan lah ada waktu tertentu baru ada belon banyak2 tu... ke i je yg tak nampak??? ahhh...muskhil sungguh.


 hubs suruh posing dengan tiga dewa cina ^_^

 panas sebenarnye time ni

 setakat belon tu, kat pasar malam pun banyak. LOL

 bestnye topi tu


 mendung

 rock climbing

 ramai manusia

 ape eh nama? tricycle kot

 aktiviti nun di tasek

 pastu, terus singgah taman warisan, ada org tu asyik la nak makan mi sup kegemaran die. ;)

 hubs punye

 i punye.. sedapppp

soulmate saya

ok, later peeps!

6 comments:

wachak said...

as salam intan.

wa pun gi gak tapi sampai2 jer hujan pun turun. putus harapan nk naik belon panas ... he33

Cik Wanie Ghani said...

kenapalah kat loq staq dia x buat mcm tue,
sedey tau,
teringin gak nak rasa,
huk huk huk

intan izani said...

chak, tulah musim hujan kan sekarang

intan izani said...

wanie,
rasenye benda ni byk gune duit kot...

saleha said...

erm....member sy yg duk putrajaya ckp...die g sana kul 8pg...tp tiket dh abes....xtau la nk kena tgu kul bape pg kt c2 nk blh dptkan tiket tu....huhu..spekulasi btullah...

intan izani said...

yeke kul 8pg dah habis, patut la pun... sy cume nak tgk je belon tu, bukan nak naik pun... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...