Tuesday, March 22, 2011

menu dinner kami malam tadi


 tom yam campur

 telur bungkus

 kailan ikan masin

sambal belacan+timun

semuanya tapau je, nasik je masak sendiri ... sebabnye, gigi i sakit, hubs kata tak payah masak, sian kat i.. tapi seb baik malam ni legaa dah sikit... ;)

10 comments:

wachak said...

gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati ... ha33

irahehe said...

sedapnya telur bungkussss.. nyum.nyum.. XDD

Puan Kutu said...

terliur tgok..lapo la pulak..:)

intan izani said...

wachak,
mmg senang hati...

intan izani said...

irahehe,
sedapppp, feveret hubby akak.. ;p

intan izani said...

puan kutu,
hehehe, sedapppp tauu...

fashah84 said...

sian sakit gigi plak my dear ni...dah ok ker?hope everythings fine...

intan izani said...

fazee,
tulah merana sungguh, nak g klinik pun tgh sakit, kang die nak cabut, terguling pulak aku.. tapi makan ubat 2 kali, kumur air garam, sapu dengan cengkih, bersabar akhirnya hilang... insaf kene amik kalsium pasni

mama iris said...

telur bungkus my favvy....tomyam campor pon sama....lagi2 kalo org siam masak..tebaek!

saleha said...

alahai sian nyer sakit gg plak cik puan intan...hihihi....kurang la skit selera mkn tu...tp kl dh lega sakit tu tmbh blk la slera mkn tu kan...hihihi....sodapnyer tgk gmbr2 mknn tu...tmbh2 skrg dh masuk time lunch....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...