Wednesday, April 27, 2011

Dua puluh enam



Have i told you yet..
How much you mean to me..
Have i told you yet..
About all the happiness you bring...
Have i told you yet..
That you mean the world to me...
Just in case i haven't
I want you to know that..
You're the best thing that happened to me..
I love you, sayang. 

SELAMAT HARI LAHIR KE 26, SUAMIKU TERCINTA ;)

tepat jam 12 tadi, hubs tgh tido i dtg dekat hubs and whispers into his ear, happy birthday syg, pastu hubs bukak mata, mamai mamai depang tangan, and hugs and kiss me. awww. birthday celebration tunggu weekend kot. simple je only among us two. 

4 comments:

Bapak said...

happy birthday 2 ur hubby, intan.

fashah84 said...

hapy birthday to kamarul...semoga panjang umur,murah rezeki,dan drahmati Allah selalu...

Cik Wanie Ghani said...

Allah selamatkan kamoo,
Allah selamatkan kamoo,
Allah selamatkan Enchik Kamarul,
Allah selamatkan kamoo..

Happy birthday buat suami kamoo...

Pssttt,
bg hadiah apa kat enchik suami???
jeng jeng jebg

intan izani said...

tq bapak, fazee dan cik wanie. takde hadiah, bagi kiss kat pipi cukup. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...