Sunday, July 31, 2011

kaya ball @ tesco


tesco baru di bukit beruntung, baru 2 bulan aje tak silap

tadi ptg pas asar sempat shoping kat tesco sebelum puasa esok, beli brg ape yg patut. punyelah ramai manusia. trolley asyik eksiden je. tapi kehebatan i memandu trolley tak dpt disangkal, ewah... tibe2 je kan. tapi hubs kalau bawak troli mmg tak pandai tau, i rasa i hebat giler, walau lalu celah2 org insyaallah tak tercuit org tu walau sikit. ;) siap u turn kiri kana tanpa sebarang masalah.. haha, tak pepasal citer pasal troli eh.

otw balik,

i: u, i nak beli kaya ball eh?
hubs: tak boleh (gelak2)
i: ala nak la, esok da puasa
hubs: esok puasa, semua nak pulun eh..

;)


 suami yg tidak pernah menghampakan isterinye, muke garang tapi hati lembut mcm mentega, percayalah.... ;)


alhamdulillah kenyang walaupun tak best sgt.

Saya bermohon dari Allah agar terkawal la nafsu makan saya ketika berbuka dan bersahur spjg Ramadhan ini. makanya saya akan lebih menikmati ibadah saya... Amin..

selamat berpuasa semua!

3 comments:

Pocket said...

kaya ball tu memang besh,
ngan panas panas nyer,
ngan kaya manis nyer,
tp bulan posa pung ada gak appa.
kat pasar malam ada..
pasar ramadhan takkan tak dak?

skill memandu trolley?
yang ni pocket gagal,
pernah jatuhkan sebaris kopok ngan pelanggaran ku :D

intan izani said...

pocket,
mmg ada bro
tapi bulan pose tak selera pula nak telan kaya ball mlm2.. hehe
yezza, sy mmg pemandu trolley yg hebat..haha

Cik Wanie Ghani said...

mesti sedapkan,
hihihihi....

nak try jugaklah nanti:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...