Friday, August 26, 2011

bersahur dengan maggi


menu sahur kelmarin. teringin bebenar nak makan maggi. nak makan masa buka, hubs tak bagi. katanya mengarut je buka makan maggi. so makanlah masa sahur.




walaupun hanya maggi, tapi layan. sebab dah lama giler kot tak makan. slurpp.... ^_^

7 comments:

Billa.Bel said...

pon sedap :D

Pocket said...

tak jadi dahaga ker bila puasa besoknya? pasal banyak sangat sodium,(Garam) selalunya pocket akan dehydrated trus.

intan izani said...

pocket,
tak pulak. i mean, mcm biaselah, haus org puasa. mungkin sbb masa sahur kite mmg minum air masak dgn banyak kot.

wachak said...

#ehsamalah .... ha33. Bukan per puasa dah nk abis tetiba x tau nk makan apa. Lagi pun stok maggie baru jer beli semasa awal bulan dulu :D

irahehe said...

wahhhh sedap. salah satu feveret irah! hahahaha.

irah pernah juga sahur dengan maggi. sebab kadang2 irah malas nak malas. pastu makan ramai2 dengan kawan. masyukkkkk.

intan izani said...

wachak,
tulah kan. sampai da kering idea nak sahur ape.

intan izani said...

irah,
mmg masyuk lagi2 makan time panas berasap.. slurrrp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...