Saturday, August 13, 2011

menu buka puasa day 11


sesi tayang gambar makanan. hari ini adalah hari lemau. tibe-tibe rasa lembik dan lapar seperti anak-anak kecil. hehe. menu buka semalam tak amik gambar sebab malas. ni kelmarin punye.

 nasi beriani kambing tok sidang yang not bad. rm8. hubs punya, daging banyak dan lembut. good.

 i buat bihun goreng utk i pule. wrap dulu sebelum waktu buka.

 keropok goreng akan menambah kan selera berbuka. ;)

kuih muih rm2 dari bazaar

4 comments:

wachak said...

fuhhh !! versi tunjuk2 la ... he33


Kalau makan utk berdua lagi jimat beli dari masak sendiri tapi selera kena la sama. sebungkus makan berdua. sweet gitu ... he33

intan izani said...

wachak,
depends pada tekak, kalau rasa nk beli, maka beli je, kalau nak makan sendiri masak, maka masak la..hehe

Mr PenyuBiru said...

hehe...siap wrap tu. macam katering plak.hehe

Cik Wanie Ghani said...

ada sekali tue pun,
i bbuka ngn bihun goreng jugak,
sekali-sekala ubah selera kan:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...