Tuesday, August 9, 2011

menu buka puasa day 8


menu semalam. simple aje, tp nak jugak share. ;) semenjak dah besar ni.. bila berbuka, selera dah tak besar macam zaman dulu. especially this year, dunno why. pegi bazaar pun, hanya terasa nak makan sikit-sikit je. eh ye ke? mungkin jugak nak diet kot. diet la sgt kan.

 lalu masak kue tiaw masa berbuka, hubs yg gorengkan tp i tak mampu habiskan. end up half buang. sayang betul, maafkan sy ye.

ayam percik dari bazaar, serius best, wangi rasa nye.. yum yum.

tahun lepas hubs asyik bawa buka kat hotel aje. tahun ni bile pulak?? ewah.. kalau bufet, serius tak boleh diet kan.

5 comments:

wachak said...

makan kat hotel lagi x bleh diet. Lagipun rugi rasanya makan kat hotel secara bufet ni. Hari tu ada terbaca dekat blog mcam na nk makan secara bufet ni supaya kita tidak membazir. Tapi cari link blog tu balik dah x der.

@}--niEra-- said...

skrol sambil tutup mata..jadik lapo lak...terliur

intan izani said...

wachak,
mmg, kalau makan kat hotel, tentu semua kita nak sapu, tu yg tak jaadi diet.. tu yg last year masa puasa semakin tembam..lol

intan izani said...

niera,
ala sian die.. sorry..hehe

moneymakergroup said...

walaupun sudah kenyang, tgk ayam percik ni terasa nak melantak lagi..

sabar2

Safee Sali Dirisik Kelab Jerman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...