Tuesday, December 20, 2011

kue tiaw sup


baru-baru ni kami jenuh cari kue tiaw kecik yg halus tu. uols tahu? biasa char kue tiaw diorg pakai yg kue tiaw halus tu. 

jenuh cari tak pernah jumpe. aleh-aleh baru ni jumpe kat pasar kat rumah kami ni je. padahal sebelum ni takde pun. so apalagi, hubs terus beli dua. rasa mcm jumpe ape je, padahal kue teow je kot. hehehe. 

hubs terus buat char kue tiaw dgn kue tiaw sup pada keesokan harinya. semangat uols.

 kue tiaw sup air tangan suami. 


kue tiaw halus ni yg buat sedap sbb texture nye berbeza. lembut dan licin.

ok lah, cam dah takde keje citer pasal kue tiaw pulak. bye peeps.

2 comments:

Pocket said...

licin n susah nak kepit:D
pocket pun suka yg kechik ni, mcm sihat sikit je.


kalau telan setengah kilo, samo jo kan.:D

@}--niEra-- said...

uih, terliur sy tau =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...