Monday, August 12, 2013

syawal 2013


salam, cmne raya korang? i raya belah hubs tahun ni, merata-rata beraya, sampai tak sempat jenguk pintu rumah sendiri..hehe. i happy, as long as i dpt raya dgn my loved ones.

 sesi bermaaf-maafan pagi raya adalah wajibulghunnah.

 isteri degil kena minta maaf lama sikit.. ;p


 first guest. :)


 hubs memilih utk tema pak imam tahun raya tahun ni.. layankan jela.

 melawat kubuh arwah abah dan sedara mara yg telah pergi. alfatihah.

 relatives dtg mengunjungi rumah... ramai woi.. tak menang tangan kononnya, padahal makanan dah siap masak pun, raya katakan.

 beraya kat siam, nenek hubs org thailand uols.. hubs dah bertukar imej masa ni. langsung tak feeling raya hubs ni kan...


2nd day, open house rumah member hubs.


tok ayoh mat, tok guru kesayangan hubs. sgt baik orgnya. SANGAT.

 3rd day, attend wedding sepupu. tapi tak sempat nak ambil gambar pengantin, lambat nau siap, kul 2 lebih masih mekap lagi. i nak attend kenduri member pulak.

 kenduri kawan i, wan.

k
 wan dan suami, tahniah!


So, amacam raya tahun ni, banyak tak duit keluar bagi anak2 buah sepupu sepapat?
biasalah, dulu kita terkedek-kedek tadah tangan, skrg kita pulak menghulur. dah dewasa katakan. kan kan kan...

btw,  selamat hari raya, i update live dari brinchang, cameron highland :)

2 comments:

cha said...

selamat hari raya u maaf zahir batin :)

Normi Nieza said...

selamat hari raya intan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...