Monday, August 12, 2013

syawal 2013


salam, cmne raya korang? i raya belah hubs tahun ni, merata-rata beraya, sampai tak sempat jenguk pintu rumah sendiri..hehe. i happy, as long as i dpt raya dgn my loved ones.

 sesi bermaaf-maafan pagi raya adalah wajibulghunnah.

 isteri degil kena minta maaf lama sikit.. ;p


 first guest. :)


 hubs memilih utk tema pak imam tahun raya tahun ni.. layankan jela.

 melawat kubuh arwah abah dan sedara mara yg telah pergi. alfatihah.

 relatives dtg mengunjungi rumah... ramai woi.. tak menang tangan kononnya, padahal makanan dah siap masak pun, raya katakan.

 beraya kat siam, nenek hubs org thailand uols.. hubs dah bertukar imej masa ni. langsung tak feeling raya hubs ni kan...


2nd day, open house rumah member hubs.


tok ayoh mat, tok guru kesayangan hubs. sgt baik orgnya. SANGAT.

 3rd day, attend wedding sepupu. tapi tak sempat nak ambil gambar pengantin, lambat nau siap, kul 2 lebih masih mekap lagi. i nak attend kenduri member pulak.

 kenduri kawan i, wan.

k
 wan dan suami, tahniah!


So, amacam raya tahun ni, banyak tak duit keluar bagi anak2 buah sepupu sepapat?
biasalah, dulu kita terkedek-kedek tadah tangan, skrg kita pulak menghulur. dah dewasa katakan. kan kan kan...

btw,  selamat hari raya, i update live dari brinchang, cameron highland :)

Monday, August 5, 2013

Selamat hari raya




maaf di atas segala kekasaran bahasa atau pun terasa hati dari penulisan picisan i selama ni. 
halalkan makan minum jika ada.
semoga raya ini memberi nikmat duniawi pada kita semua, ini lah masanya untuk bertemu sanak saudara dan bermaafan, bukan menunjuk-nunjuk kelebihan diri. eh. 
selamat menziarahi kubur keluarga yang telah pergi. pagi-pagi raya di kelantan, rutin kami sekeluarga lawat kubur arwah abah. tak pernah kenal abah, tp dapat rasa kasih syg abah dari cerita suami. kalau tidak di dunia, moga kita bertemu di syurga kelak, abah.
jangan lupa doakan kesejahteraan dan ketenangan mereka-mereka yang kita sayang yang telah kembali padaNya..

semoga kita dpt kawal nafsu hantu makan di pagi raya.


selamat hari raya
maaf zahir batin. 


dari saya dan suami;
yang akan bertolak balik pasir mas selasa malam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...